Noi exigențe în piața muncii? Adaptează-le carierei tale profesionale!
(Consilere dezvoltare vocațională și profesională)
Marți, 24 Noiembrie 2020, orele 17.00 – 19.00
Grup țintă:
Studenți; Masteranzi; Tineri la început de carieră (1-3 ani experiență)
Durata : 1 modul online 2 ore + 1 oră consiliere individuală
Vrei să afli profilul tău vocațional în urma unei evaluări?
Ești student și nu știi spre ce profesie și industrie să te îndrepți? Nu cunoști piața muncii, nu știi exact cum arată o fișă a postului, o organigramă? Vrei să afli amănunte despre diferitele culturi organizaționale care te așteaptă pe piața muncii?
Sau lucrezi deja de 1-3 ani și tocmai ai constatat că jobul nu ți se potrivește? Că departamentul și organizația nu sunt pe gustul tău?
Vrei să știi ce programe post universitare să alegi? Vrei să știi când și ce MBA-uri să accesezi?
Obiective
Acest workshop interactiv are ca scop să te ajute să găsești răspunsurile la aceste întrebări. Se adresează tinerilor care doresc să afle de timpuriu ce drum să urmeze, dar și celor aflați la început de carieră. Te vei cunoaște mai bine și vei înțelege spre ce job ar fi ideal să te îndrepți, astfel încât să devii împlinit profesional și personal.
Workshop-ul de Orientare Vocațională te va ajuta să:
- folosești cel mai modern test în a te evalua, ulterior putând decide împreună ce plan de carieră ți se potrivește; iar dacă deja lucrezi, dar nu te simți chiar confortabil cu ceea ce faci, acest test te poate ghida în găsirea nișei ce ți se potrivește în viitor;
- răspunzi corect întrebărilor: Unde mă aflu acum? Ce îmi doresc? Ce drum profesional mi se potrivește?
- afli care sunt soft skills-urile cerute acum în piață;
- afli care sunt noile trend-uri pe piața muncii;
- afli ce teste folosesc angajatorii – modele de teste psihologice;
- afli când și dacă ai nevoie de un MBA;
- cunoști stiluri de interviuri și întrebări;
- descoperi ce programe de training poți accesa pentru dezvoltarea carierei;
- afli cum trebuie să arate CV-ul tău;
- afli cum să te promovezi online - LinkedIn și Facebook;
- descoperi care sunt domeniile ce ți se potrivesc;
- înțelegi ce înseamnă o organizație, o organigramă, fișa de post, joburi specifice ție;
- înțelegi diferențele dintre antreprenoriat, multinațională și concern. Care ți se potrivește mai mult?
- înțelegi cum poți pune în practică studiile tale și toate cunoștințele acumulate până acum pentru găsirea jobului potrivit ție;
- descoperi ce domeniu conex poți alege, astfel încât să te poți dezvolta profesional și să consideri că ai făcut o alegere bună;
- înțelegi cum te poate ajuta digital-ul pentru a te informa;
- Tips &Tricks.
Facilitatori :
Daniela Necefor are experiență de peste 20 de ani în management și consultanță, având experiență în companii multinationale din domeniul ingineriei, finanțelor și resurselor umane. Din anul 2000 a fondat și conduce firma TBS, specializată în management, consultanță de resurse umane și executive search, consiliere corporate și individuală. Experiența ei include: Consultanță și strategie de resurse umane, Executive Search și recrutare, Managementul carierei, Audit în domeniul resurselor umane și
consultanță organizațională, Strategie de instruire și dezvoltare, Evaluarea personalului (personalitate, leadership, integritate profesională, motivație, centru de evaluare), Strategie și consiliere în carieră.
Daniela detine certificari precum: MINI MBA INSEAD, Formator, Mediator, Trainer, Consilier vocational de cariera, Consilier Dezvoltare Personala, Points of YOU Explorer – level 1 Coach.
Daniela crede că “orice ai alege să faci, fă-o cu excelență” și că este important “a găsi omul potrivit la locul potrivit în compania potrivită, astfel încât atât compania cât și omul să poată obține maxim din ceea ce iși doresc”.
Mai multe despre Daniela găsiți pe LinkedIn.
Iuliana Rusu a lucrat peste 15 ani cu investitorii străini din România, familiarizându-se cu nevoile lor pe piața muncii din țara noastră și din Europa. În cadrul unor ample proiecte a acumulat experiență despre doleanțele tinerilor referitor la viitoarea lor carieră și despre diferitele sisteme de educație europene. Are o vastă experiență în: recrutarea de personal pentru investitorii străini din România și cerințele acestora de la viitorii tineri angajați, organizarea evenimentelor pentru start-up-uri, coordonarea deschiderii start-up-urilor în România, comunicare la nivel macro și micro economic. Motto-ul ei este “empatia și pragmatismul, împreună, te ajută să ai succes“.
Mai multe despre Iuliana aflați pe LinkedIn.
Accesul în program
Prețul workshopului este de: 400 Ron (TVA inclus). Testul vocațional online este inlcus în preț.
Pentru primii înscriși, până vineri, 10 noiembrie 2020, prețul programului în regim ‘early bird’ este de: 300 Ron (TVA inclus).
Primesc accesul de a participa doar acei cărora li s-a confirmat plata cu trei zile anterioare începerii workshop-ului.
Pentru detalii despre contract, factură și plată, transmiteți un mesaj la dnecefor@tbs.ro.
Programul include aplicarea și interpretarea testului - se va efectua individual, după terminarea workshop-ului. Pentru fiecare participant se dedică o oră de consiliere individuală suplimentară. Consilierea individuală va avea loc în următoarele 5 zile lucrătoare după încheierea workshop-ului și va avea loc tot online.
Numarul de participanti este limitat la 10 pentru a asigura o desfașurare interactivă a workshop-ului și o învățare de nivel ridicat. Așadar, asigurați-vă locul de îndată, realizând plata programului în avans!
Participanții înregistrați sunt rugați să transmită organizatorilor 3 întrebări rezultate din nevoile proprii, pentru a le discuta în cadrul workshop-ului. Facilitatorii nu vor divulga proveniența întrebărilor. Vă rugăm să adresați aceste întrebări pe adresa irusu@tbs.ro.
Programul se va desfasura în platforma ZOOM, accesibilă pe baza unui link trimis participanților de organizatori împreună cu parola de acces. Pentru a evita întârzieri în începerea programului, vă rugăm să vă conectați cu 15 minute înainte de ora de începere anunțată.
Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la
dnecefor@tbs.ro rsp. irusu@tbs.ro sau la 0722 352 673 (Daniela) rsp. 0723 314 347 (Iuliana).
Vă așteptăm cu bucurie la întâlnirea noastră!
Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?
Principiile etice ale companiei
Confidentialitatea
PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.
Libertatea de alegere
AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.
De ce să alegi Total Business Solutions?
Acoperire internațională
Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.
Job-uri Disponibile
Vezi lista de job-uri disponibile în rețeaua Total Business Solutions
Servicii corporate
Membership

AmCham România

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

AHK România

British Romanian Chamber of Commerce
© 2020 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS
TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.