Acest instrument produce o analiză fiabilă a abilităților, abilităților și competențelor angajatului. Este unul dintre cele mai importante instrumente de evaluare. Acesta constă în sondaje de feedback care trebuie luate de cercul de lucru imediat (subordonați, colegi și supraveghetor) și o autoevaluare. Utilizarea sa este deosebit de importantă în procesul de evaluare a pozițiilor de conducere/management.
TBS oferă acest pachet de soluţii personalizate de dezvoltare organizaţională în Romania, Bulgaria, Ungaria şi Grecia. Construit pe standarde de lucru excepționale, acest pachet susține evaluarea consecventă și dezvoltarea competențelor de leadership la orice nivel al organizației dumneavoastră. Aceste date reprezintă fundamentul crucial pentru crearea unei culturi de leadership adaptată provocărilor actuale ale mediului de afaceri.
Obiective cheie:
- Construirea planului de pregătire și dezvoltare ale angajaților
- Hotărâri strategice, cum ar fi planurile de succesiune, crearea echipelor multi-funcționale sau promovarea unui angajat pe o nouă poziție strategică
Cele mai importante avantaje pe care le oferă:
- Persoana evaluată obține o imagine completă a felului în care cei din jurul său îi percep activitatea
- Consistență și acuratețe ridicată a evaluării, datorată diversității pozițiilor și experienței celor care participă în acest proces
Ce este feedback-ul 360?
- folosit încă din anii 1940
- instrument eficient de management și dezvoltare a resurselor umane
- este un proces prin care angajații primesc un feedback confidențial și anonim de la oamenii cu care lucrează de la managerii, colegii, subordonații direcți și clienții lor
Cum poate ajuta 360°?
- identificarea nevoilor de dezvoltare
- evaluarea eficacității programelor de dezvoltare
- Partea evaluării performanței angajaților
… Utilizați feedback-ul 360° ca parte a designului Centrului de Dezvoltare pentru a obține o perspectivă și o opinie mai complexă a mai multor evaluatori.
- 360° Feedback ca un stimulent pentru dezvoltarea echipei și îmbunătățirea cooperării în echipă prin inducerea sentimentului de responsabilitate reciprocă pentru rezultate.
- Eliminarea suspiciunii de discriminare sau favoritism prin utilizarea feedback-ului 360.
- Îmbunătățirea produselor și serviciilor utilizând feedback-ul 360°, datorită comentariilor clienților sau clienților interni și externi, care vă pot ajuta să îmbunătățiți calitatea, fiabilitatea, rapiditatea sau inteligibilitatea serviciilor dvs.
- Tranferul responsabilităţii pentru dezvoltarea oamenilor către persoanele care ar trebui să se preocupe de aceasta - cei mai mulți evaluatori înșiși. 360° nu numai că identifică domeniile cheie de dezvoltare, dar ajută şi la îmbunătățirea semnificativă a motivației individuale de a lucra la propria dezvoltare.
Pentru a detalia de ce ai nevoie în organizația ta, contactează-ne la: tbs@tbs.ro
Servicii individuale
Membership
Camera de Comert si Industrie a Romaniei
British Romanian Chamber of Commerce
© 2024 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS
TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.