Cum să te (re)inventezi în propria carieră?

Grup țintă:

Programul este oferit persoanelor care simt că a sosit momentul să facă altceva decât până acum pe plan profesional. Sau celor care simt că nu mai merg la locul de muncă cu plăcerea cu care mergeau înainte. Sau celor care își simt locul de muncă amenințat de schimbările economice.

Durata (în funcție de numărul de participanți): 1 modul (online): 3 ore + 1 oră consiliere individuală

Ești în impas în carieră?  Nu îți (mai) place ceea ce faci și vrei să te reinventezi?

Ai rămas fără job și nu știi cum și ce companie și job să alegi?

Vrei să afli care sunt trendurile în piață?

Nu știi ce profil ți se potrivește?

Esti demotivat din cauza eșecurilor de la muncă sau de la interviuri?

Ai încă emoții înainte de un interviu și pe timpul acestuia?

O carieră este mai mult decât un loc de muncă, mai mult decât o secvență de locuri de muncă, mai mult decât noroc sau întâmplări.

Există puține decizii la fel de importante precum alegerea profesiei potrivite. Este posibil să nu vă puteți evalua punctele forte în cel mai bun mod posibil, deoarece nu aveți metodele corecte, sau chiar dacă sunteți conștienți de talentele dvs., este posibil să nu știți încă ce profesie este potrivită pentru aceste talente și abilități.

Talentele, valorile și motivele individuale au un impact substanțial atunci când luăm decizii legate de carieră.

Astfel vă putem ghida către joburi potrivite utilizând profilul obținut împreună, dar și având la bază o analiză amanunțită a competențelor dvs.

Obiective:

Acest program interactiv are ca scop să vă ajute să găsiți răspunsurile la întrebările de mai sus. Se adresează persoanelor aflate deja în plină activitate profesională, într-un moment incert al carierei lor profesionale. Vă veți cunoaște mai bine și veți înțelege cum să vă puteți (re)clădi cariera. De asemenea, vă va ajuta să vă creați un networking solid.

Programul de (re)orientare în carieră te va ajuta să:

  • răspunzi corect întrebărilor de genul: Unde sunt acum? Unde vreau să ajung? Mi se potrivește jobul actual, îmi place sau îmi doresc de fapt altceva?
  • evaluezi elementele ce ar trebui luate în considerare atunci când îți cauți un alt loc de muncă;
  • folosești cel mai modern test în a te evalua, în vederea stabilirii oportunităților necesare unei alegeri profesionale potrivite ție personal;
  • înțelegi ce competențe hard și soft necesită jobul spre care dorești să te îndrepți;
  • înțelegi ce acțiuni poți lua chiar acum pentru a te poziționa mai bine pe piața muncii;
  • îți refaci CV-ul și profilul on-line și să identifici competențele tale pentru domeniul în care doresti să activezi;
  • creionezi un plan de acțiune pentru a-ți atinge obiectivele pe plan profesional;
  • pleci cu un plan de carieră pe termen scurt și mediu;
  • știi cum să te promovezi pe platformele online de specialitate;
  • știi cum să susții un interviu ca un profesionist;
  • știi cum să îți negociezi pachetul salarial;
  • îți dezvolți un networking solid;
  • îți recapeți încrederea în tine!
  • Tips & Tricks

 

Programul include aplicarea și interpretarea testului - se va efectua individual, după terminarea workshop-ului. Pentru fiecare participant se dedică o oră de consiliere individuală suplimentară. Consilierea individuală va avea loc în următoarele 5 zile lucrătoare după încheierea workshop-ului și va avea loc tot online.

Numarul de participanti este limitat la 12 pentru a asigura o desfașurare optimă și interactivă. Așadar, asigurați-vă locul de îndată, realizând plata programului în avans!

Programul se va desfășura în platforma ZOOM, accesibilă pe baza unui link trimis participanților de organizatori împreună cu parola de acces. Pentru a evita întârzieri în începerea programului, vă rugăm să vă conectați cu 10 minute înainte de ora de începere anunțată.

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la
tbs@tbs.ro

Vă așteptăm cu bucurie la întâlnirea noastră!

 

Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?

Eveniment Online - 10 noiembrie 2020

Ediția I

Marți, 10 noiembrie 2020, orele 17.00 – 19.00

Grup țintă:

Programul este oferit persoanelor care simt că a sosit momentul să facă altceva decât până acum pe plan profesional. Sau celor care simt că nu mai merg la locul de muncă cu plăcerea cu care mergeau înainte. Sau celor care își simt locul de muncă amenințat de schimbările economice.

Durata (în funcție de numărul de participanți): 1 modul (online): 3 ore + 1 oră consiliere individuală

Ești în impas în carieră?  Nu îți (mai) place ceea ce faci și vrei să te reinventezi?

Ai rămas fără job și nu știi cum și ce companie și job să alegi?

Vrei să afli care sunt trendurile în piață?

Nu știi ce profil ți se potrivește?

Esti demotivat din cauza eșecurilor de la muncă sau de la interviuri?

Ai încă emoții înainte de un interviu și pe timpul acestuia?

O carieră este mai mult decât un loc de muncă, mai mult decât o secvență de locuri de muncă, mai mult decât noroc sau întâmplări.

Există puține decizii la fel de importante precum alegerea profesiei potrivite. Este posibil să nu vă puteți evalua punctele forte în cel mai bun mod posibil, deoarece nu aveți metodele corecte, sau chiar dacă sunteți conștienți de talentele dvs., este posibil să nu știți încă ce profesie este potrivită pentru aceste talente și abilități.

Talentele, valorile și motivele individuale au un impact substanțial atunci când luăm decizii legate de carieră.

Astfel vă putem ghida către joburi potrivite utilizând profilul obținut împreună, dar și având la bază o analiză amanunțită a competențelor dvs.

Obiective:

Acest program interactiv are ca scop să vă ajute să găsiți răspunsurile la întrebările de mai sus. Se adresează persoanelor aflate deja în plină activitate profesională, într-un moment incert al carierei lor profesionale. Vă veți cunoaște mai bine și veți înțelege cum să vă puteți (re)clădi cariera. De asemenea, vă va ajuta să vă creați un networking solid.

Programul de (re)orientare în carieră te va ajuta să:

  • răspunzi corect întrebărilor de genul: Unde sunt acum? Unde vreau să ajung? Mi se potrivește jobul actual, îmi place sau îmi doresc de fapt altceva?
  • evaluezi elementele ce ar trebui luate în considerare atunci când îți cauți un alt loc de muncă;
  • folosești cel mai modern test în a te evalua, în vederea stabilirii oportunităților necesare unei alegeri profesionale potrivite ție personal;
  • înțelegi ce competențe hard și soft necesită jobul spre care dorești să te îndrepți;
  • înțelegi ce acțiuni poți lua chiar acum pentru a te poziționa mai bine pe piața muncii;
  • îți refaci CV-ul și profilul on-line și să identifici competențele tale pentru domeniul în care doresti să activezi;
  • creionezi un plan de acțiune pentru a-ți atinge obiectivele pe plan profesional;
  • pleci cu un plan de carieră pe termen scurt și mediu;
  • știi cum să te promovezi pe platformele online de specialitate;
  • știi cum să susții un interviu ca un profesionist;
  • știi cum să îți negociezi pachetul salarial;
  • îți dezvolți un networking solid;
  • îți recapeți încrederea în tine!
  • Tips & Tricks

 

Facilitatori :

Daniela Necefor are experientă de peste 20 de ani în management și consultanță, având experiență în companii multinationale din domeniul ingineriei, finanțelor și resurselor umane. Din anul 2000 a fondat și conduce firma TBS, specializată în management, consultanță de resurse umane și executive search, consiliere corporate și individuală. Experiența ei include: Consultanță și strategie de resurse umane, Executive Search și recrutare, Managementul carierei, Audit în domeniul resurselor umane și consultanță organizațională, Strategie de instruire și dezvoltare, Evaluarea personalului (personalitate, leadership, integritate profesională, motivație, centru de evaluare), Strategie și consiliere în carieră.

Daniela detine certificari precum: MINI MBA INSEAD, Formator, Mediator, Trainer, Consilier vocational de cariera, Consilier Dezvoltare Personala, Points of YOU Explorer – level 1 Coach.

Daniela crede că “orice ai alege să faci, fă-o cu excelență” și că este important “a găsi omul potrivit la locul potrivit în compania potrivită, astfel încât atât compania cât și omul să poată obține maxim din ceea ce iși doresc”.

Mai multe despre Daniela găsiți pe LinkedIn.

 

Iuliana Rusu a lucrat peste 15 ani cu investitorii străini din România, familiarizându-se cu nevoile lor pe piața muncii din țara noastră și din Europa. În cadrul unor ample proiecte a acumulat experiență despre doleanțele angajatorilor și angajaților deopotrivă pe piețele europene. Are o vastă experiență în: recrutarea de personal pentru investitorii străini din România și cerințele acestora de la viitorii angajați, organizarea evenimentelor pentru start-up-uri, coordonarea deschiderii start-up-urilor în România, comunicare la nivel macro și micro economic. Motto-ul ei este “empatia și pragmatismul, împreună, te ajută să ai succes“.

Mai multe despre Iuliana aflați pe LinkedIn.

 

Accesul în program
Prețul workshopului este de: 400 Ron (TVA inclus). Testul online este inlcus în preț.

Pentru primii înscriși, până luni, 12 octombrie 2020, prețul programului în regim ‘early bird’ este de: 300 Ron (TVA inclus).

Primesc accesul de a participa doar acei cărora li s-a confirmat plata cu trei zile anterioare începerii workshop-ului.

Pentru detalii despre contract, factură și plată, transmiteți un mesaj la dnecefor@tbs.ro.

 

Programul include aplicarea și interpretarea testului - se va efectua individual, după terminarea workshop-ului. Pentru fiecare participant se dedică o oră de consiliere individuală suplimentară. Consilierea individuală va avea loc în următoarele 5 zile lucrătoare după încheierea workshop-ului și va avea loc tot online.

Numarul de participanti este limitat la 12 pentru a asigura o desfașurare optimă și interactivă. Așadar, asigurați-vă locul de îndată, realizând plata programului în avans!

Participanții înregistrați sunt rugați să transmită organizatorilor 3 întrebări rezultate din nevoile proprii, pentru a le discuta în cadrul workshop-ului. Facilitatorii nu vor divulga proveniența întrebărilor. Vă rugăm să adresați aceste întrebări pe adresa irusu@tbs.ro.

Programul se va desfășura în platforma ZOOM, accesibilă pe baza unui link trimis participanților de organizatori împreună cu parola de acces. Pentru a evita întârzieri în începerea programului, vă rugăm să vă conectați cu 10 minute înainte de ora de începere anunțată.

Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați la
dnecefor@tbs.ro rsp.  irusu@tbs.ro sau la 0722 352 673 (Daniela) rsp. 0723 314 347 (Iuliana).

 

Vă așteptăm cu bucurie la întâlnirea noastră!

 

Principiile etice ale companiei

Confidentialitatea

PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.

Obiectivitatea

AL DOILEA PRINCIPIU este obiectivitatea. Luam în considerare aceleasi criterii obiective pentru toti cei implicati in proiectele noastre corporate sau individuale. Suntem partenerul atat al organizatiilor cat si a persoanelor individuale in asigurarea obiectivitatii.

Libertatea de alegere

AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.

De ce să alegi Total Business Solutions?

Inovație

Serviciile noastre includ cele mai inovative tendințe in domeniu pentru a asigura succesul in colaborarea noastră.

Performanță

Expertiza de peste 20 de ani in domeniu și portofoliul de clienți ne recomanda pentru a vă oferii rezultate performante.

Servicii complete

Oferim servicii complete in domeniu de la workshop-uri interactive pana la strategii complexe de business.

Acoperire internațională

Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.

Contactează-ne

Ai nevoie de consultanță in domeniu? Nu ezita să ne contactezi.

Noutăți

Membership

Author Picture
AmCham România

AmCham România

Author Picture
Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Author Picture
AHK România

AHK România

Author Picture
British Romanian Chamber of Commerce

British Romanian Chamber of Commerce


© 2024 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS

TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.