Workshop-uri
Cu totii, ne dorim sa crestem, noi, ca indivizi dar si organizatiile in care activam.
Mediul extern este extrem de competitiv si presiunea este mare din multe perspective: vrem sa ne crestem vanzarile, sa avem o pozitie buna in piata, sa crestem profitul in timp ce scadem costurile, sa ne pliem pe schimbarile legislative. Dar toate aceste obiective se realizeaza prin aportul Line Managerilor si Specialistilor din organizatie.
De aceea, TBS, amplu implicat intr-o multitudine de procese de Human Resources, va invita sa continuati sa va dezvoltati!
Am pregatit Workshop -uri diverse dedicate specialistior din Human Resources, Line Mangerilor din companii ce doresc sa isi imbunatateasca cunostintele despre leadershipul resurselor umane, dar si celor ce vor sa inceapa o cariera in Human Resources.
O alta linie de workshop-uri este dedicata celor care doresc orientare in cariera sau doresc sa isi dezvolte cariera, celor care au dificul.....
- Ti s-a intamplat sa nu poti inchide un proces de achizitie de talente
- Ti s-a intamplat sa plece un proaspat angajat din echipa dupa trei zile de la angajare ?
- Ti s-a intamplat sa nu stii pe cine sa alegi din lista scurta?
- Ti s-a intamplat sa nu stii ce instrumente de selectie sa alegi?
- Ti s-a intamplat sa constati ca salariul pe care il poti oferi este sub nivelul pietei?
Daniela Necefor si Anca Covaciu te invita sa participi la "Academia Achizitorilor de Talente pentru o Organizatie de Succes"
Ce este Academia Achizitorilor de Talente?
Academia Achizitorilor de Talente este un program adresat celor care doresc sa implementeze cu succes un process tip ‘A la Z’ pentru identificarea, atragerea si angajarea talentelor in echipele lor.
Facilitatorii programului pun la dispozitie cunostinte si practica acumulate in 20 + ani de lucru in HR in organizatii si in servicii specializate. Programul este unul interactiv, informatiile teoretice sunt imbinate cu exercitii practice, secvente video si discutii de grup pentru a asigura un grad mare de retinere si aplicabilitate in viata reala.
Se livreaza on-line in 4 module cu minimum 6 participanti. Participarea presupune parcurgerea tuturor modulelor. Intervalul dintre sesiuni va contine si o tema de lucru pentru aplicarea cunostintelor dobandite, aceasta fiind optionala, dar calduros recomandata. Participantii vor primi la final diploma de participare, emisa de companiile Total Business Solutions si Leadership Focus.
Cui se adreseaza acest program?
1. Profesionistilor de HR care doresc sa dobandeasca abilitati de Achizitor de Talente
2. Achizitorilor de Talente care doresc sa dobandeasca cunostinte noi si ‘tips and tricks’
3. Managerilor de echipa care sunt implicati in recrutarea si selectia noilor angajati
Ce veti invata?
✅ Care sunt pasii concreti care conduc la angajarea ‘omului potrivit la locul potrivit’. Procesul
complet este cheia succesului.
✅ Cine sunt jucatorii din organizatie si din afara ei care contribuie la reusita procesului. Rolurile
bine definite asigura claritate si eficienta in utilizarea resurselor.
✅ Cum sa te implici, de la analiza nevoii pentru postul vacant si pana la integrarea cu succes a noului coleg in organizatie. Un angajat bine ghidat devine cu usurinta autonom la momentul
asteptat.
✅ Care sunt potentialele riscuri si erori in proces. Prevenirea acestora evita consumul nenecesar de resurse.
✅ Ce este Inteligenta emotionala si cum sa o aplici in toti pasii procesului de Achizitie de Talente. Emotiile bine gestionate contribuie la o performanta superioara a jucatorilor din proces.
Cine sunt facilitatorii programului
Daniela Necefor are experientă de peste 20 de ani în management și consultantă, avand experienta in companii multinationale in domeniul ingineriei, finantelor si resurselor umane. Din anul 2000 a fondat și
conduce firma TBS, specializată în management, consultanța de resurse umane si executive search, consiliere corporate si individuală.
Experiența ei include: Consultanță și strategie de resurse umane, Executive Search și recrutare, Managementul carierei, Audit în domeniul resurselor umane și consultanță organizațională, Strategie de instruire și dezvoltare, Evaluarea personalului: personalitate, leadership, integritate profesională, motivație, centru de evaluare, Strategie și consiliere în carieră.
Daniela detine certificari precum: MINI MBA INSEAD, Formator, Mediator, Trainer, Consilier vocational de cariera, Consilier Dezvoltare Personala, Points of YOU Explorer – level 1 Coach. Daniela crede ca
“orice ai alege sa faci, fa-o cu excelenta” si ca este important “a găsi omul potrivit la locul potrivit in compania potrivita astfel incat atat compania cat si omul sa poata să obtina maxim din ceea ce isi
doresc”. Mai multe detalii pe: https://www.linkedin.com/in/danielanecefor/
Iuliana Rusu a lucrat peste 15 ani cu investitorii străini din România, familiarizându-se cu nevoile lor pe piața muncii din țara noastră și din Europa. În cadrul unor ample proiecte a acumulat experiență despre doleanțele tinerilor referitor la viitoarea lor carieră și despre diferitele sisteme de educație europene. Are o vastă experiență în: recrutarea de personal pentru investitorii străini din România și cerințele acestora de la viitorii tineri angajați, organizarea evenimentelor pentru start-up-uri, coordonarea deschiderii start-up-urilor în România, comunicare la nivel macro și micro economic. Motto-ul ei este “empatia și pragmatismul, împreună, te ajută să ai succes“.
Mai multe despre Iuliana aflați pe LinkedIn.
Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?
Principiile etice ale companiei
Confidentialitatea
PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.
Libertatea de alegere
AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.
De ce să alegi Total Business Solutions?
Acoperire internațională
Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.
Job-uri Disponibile
Vezi lista de job-uri disponibile în rețeaua Total Business Solutions
Servicii corporate
Membership

AmCham România

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

AHK România

British Romanian Chamber of Commerce
© 2020 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS
TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.