Lucrând îndeaproape cu o mulțime de companii în ultimii 10 ani s-a cristalizat o gamă foarte largă de probleme cu care s-ar putea confrunta și am identificat soluții multiple pentru fiecare dintre ele. Experiența noastră ne-a învățat că unul dintre motivele pentru care o companie nu livrează la înălțimea așteptărilor este legat de strategie, mai exact de lipsa ei sau de traducerea defectuoasă a acesteia în activități.

De aceea, în multe dintre ocaziile în care ne confruntăm cu un proces de stabilire a strategiei, echipa noastră va recurge la „Playing to Win”, un cadru care se concentrează pe cinci alegeri esențiale și care pregătește acționarea eficientă în cadrul companiei, astfel încât aceasta să aibă succes alături de clienții săi, în același timp depășindu-și concurența.

Caracteristici cheie și aplicabilitate

Când abordăm strategia prin intermediul Playing to Win framework, folosim ceea ce se numește construcție inversă, prin care ajutăm companiile să își formuleze principala problemă de ordin strategic și să identifice mai multe posibilități de rezolvare a acesteia. Mai degrabă decât să analizăm și să testăm tot ceea ce ar putea fi relevant pentru stabilirea strategiei, ne concentrăm pe determinarea clară a mediului în care „joacă” o companie și a felului în care aceasta poate câștiga acest joc.

Prin intermediul metodei „Playing to Win” vom răspunde la cinci întrebări interconectate:

  • Ce anume aspiră compania să câștige?
  • Unde vom juca?
  • Cum putem să câștigăm?
  • Ce abilități ne trebuie?
  • Ce sisteme de management ne trebuie?
Beneficii și puncte forte

Playing to Win este o abordare care și-a dovedit utilitatea în industrie și care își propune să dezvolte și să implementeze strategii de succes în orice organizație. Pornește de la ideea că strategia este despre a lua decizii: a întreprinde anumite activități sau nu, a aborda anumiți clienți sau nu, șamd.

Printr-o serie de întâlniri, al căror număr depinde de mărimea organizației, echipa Sta.RPerformining ajută părțile implicate să facă alegeri de care să fie sigure pe termen lung, generând în mod creativ noi posibilități strategice, supuse apoi testării.

Rezultatul este acela că organizația, indiferent de mărimea ei, va găsi o modalitate prin care să își ghideze activitățile de zi cu zi pe baza unor obiective strategice mai mari, astfel încât să câștige jocul, nu doar să îl joace.

Licență Sta.Rperformining

Membership

Author Picture
AmCham România

AmCham România

Author Picture
Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Author Picture
British Romanian Chamber of Commerce

British Romanian Chamber of Commerce


© 2024 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS

TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.