WORKSHOP - CONSILIERE ÎN CARIERĂ

Miercuri, 21 aprilie 2021, orele 17:30 - 20:30

Grup țintă:
Programul este oferit persoanelor care simt că a sosit momentul să facă o schimbare in plan profesional. Sau celor care simt că nu mai merg la locul de muncă cu plăcerea cu care mergeau înainte.

Sau celor care își simt locul de muncă amenințat de schimbările economice.

Durata: 1 modul (online): 3 ore

  • Ești în impas în carieră? Nu îți (mai) place ceea ce faci și vrei să te reinventezi?
  • Ai rămas fără job și nu știi cum și ce companie și job să alegi?
  • Știi să te promovezi?
  • Vrei să afli care sunt trendurile în piață?

O carieră care ni se potriveste, un loc de muncă unde mergem cu plăcere reprezintă mai mult decât noroc sau întâmplări. Dacă știm ce job și ce organziație să alegem putem atinge echilibrul nostru emoțional. Talentele, valorile și motivele individuale au un impact substanțial atunci când luăm decizii legate de cariera noastră.

Obiective

Acest program interactiv are ca scop să vă ajute să găsiți răspunsurile la întrebările de mai sus. Se adresează persoanelor aflate deja în plină activitate profesională, într-un moment de cotitură al carierei lor. Vă veți cunoaște mai bine și veți înțelege cum să vă (re)clădiți cariera. De asemenea, vă va ajuta să vă creați un networking solid.
Programul de consiliere în carieră te va ajuta:

  • să răspunzi corect întrebărilor de genul: Unde sunt acum? Unde vreau să ajung? Mi se potrivește jobul actual, îmi place sau îmi doresc de fapt altceva?
  • să evaluezi elementele importante atunci când îți cauți un alt loc de muncă;
  • să înțelegi ce acțiuni poți lua chiar acum pentru a te poziționa mai bine pe piața muncii;
  • să îți refaci CV-ul și profilul on-line și să identifici competențele tale pentru domeniul în care dorești să activezi;
  • să creionezi un plan de acțiune pentru a-ți atinge obiectivele pe plan profesional;
  • să știi cum să te promovezi pe platformele online de specialitate și să îți dezvolți un networking solid;
  • să analizezi o companie și un job care te interesează.

Facilitatori :

Daniela Necefor are experientă de peste 20 de ani în management și consultanță, având experiență în companii multinationale din domeniul ingineriei, finanțelor și resurselor umane.
Din anul 2000 a fondat și conduce firma TBS, specializată în management, consultanță de resurse umane și executive search, consiliere corporate și individuală.

Daniela detine certificari precum: MINI MBA INSEAD, Formator, Mediator, Trainer, Consilier vocational de cariera, Consilier Dezvoltare Personala, Points of YOU Explorer – level 1 Coach.
Motto-ul ei este “Orice ai alege să faci, fă-o cu excelență!”.

Mai multe despre Daniela găsiți pe LinkedIn.

Iuliana Rusu a lucrat peste 15 ani cu investitorii străini din România, familiarizându-se cunevoile lor pe piața muncii din țara noastră și din Europa. Are o vastă experiență în recrutarea de personal pentru investitorii străini din România și este familiarizată cu cerințele acestora de la viitorii angajați, dar și cu strategiile start-up-urilor, cu comunicare la nivel macro și micro economic. Motto-ul ei este “Pentru a avea succes, avem nevoi de de empatie și pragmatism.“.
Mai multe despre Iuliana aflați pe LinkedIn.

Numarul de participanți este limitat la 12 pentru a asigura o desfășurare optimă și interactivă.

Programul se va desfășura în platforma ZOOM, accesibilă pe baza unui link trimis de organizatori.

Dacă aveți întrebări suplimentare, ne puteti desigur contacta:
dnecefor@tbs.ro sau 0722 352 673 (Daniela)
irusu@tbs.ro sau 0723 314 347 (Iuliana).

Vă așteptăm cu bucurie la întâlnirea noastră!

Dorești să iei legatură cu un membru al echipei noastre?

Principiile etice ale companiei

Confidentialitatea

PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.

Obiectivitatea

AL DOILEA PRINCIPIU este obiectivitatea. Luam în considerare aceleasi criterii obiective pentru toti cei implicati in proiectele noastre corporate sau individuale. Suntem partenerul atat al organizatiilor cat si a persoanelor individuale in asigurarea obiectivitatii.

Libertatea de alegere

AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.

De ce să alegi Total Business Solutions?

Inovație

Serviciile noastre includ cele mai inovative tendințe in domeniu pentru a asigura succesul in colaborarea noastră.

Performanță

Expertiza de peste 20 de ani in domeniu și portofoliul de clienți ne recomanda pentru a vă oferii rezultate performante.

Servicii complete

Oferim servicii complete in domeniu de la workshop-uri interactive pana la strategii complexe de business.

Acoperire internațională

Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.

Contactează-ne

Ai nevoie de consultanță in domeniu? Nu ezita să ne contactezi.

Job-uri Disponibile

Vezi lista de job-uri disponibile în rețeaua Total Business Solutions

Membership

Author Picture
AmCham România

AmCham România

Author Picture
Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Camera de Comert si Industrie a Romaniei

Author Picture
AHK România

AHK România

Author Picture
British Romanian Chamber of Commerce

British Romanian Chamber of Commerce


© 2020 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS

TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.