Diagnoza organizațională
Diagnoza organizationala este o modalitate eficientă de a privi o organizație pentru a determina lacunele dintre performanțele actuale și cele dorite și modul în care își poate atinge obiectivele.
Produsele sunt dezvoltate in colaborare cu Sta.RPerformining.
În ultimii ani, diagnoza organizationala a evoluat de la o tehnică folosită ca parte a procesului de dezvoltare organizațională la o tehnică majoră în sine.
Diagnosticul eficient ar trebui să fie un proces organic prin faptul că, atunci când începi să privești o organizație și structurile sale și ceea ce face și nu face, începe schimbarea, pe măsură ce schimbarea progresează la fel și performanța.
Care sunt problemele cu care se confruntă organizațiile din ziua de azi? Trebuie să își folosească resursele în mod eficient, să se adapteze rapid la schimbări și sunt sub presiunea constantă de a obține rezultate mai bune. Cu toate acestea, atunci când sunt puse în fața nevoii de schimbare, companiile trebuie înainte de toate să își formeze o imagine clară, completă si obiectivă asupra situației în care se află, dar și a felului în care toate elementele componente ale unei organizații interacționează între ele. Aici intervine diagnoza organizațională, ca parte din etapa de planificare a procesului de transformare.
Diagnoza scoate în evidență segmentele unde organizația performează cel mai bine și pe cele asupra cărora este nevoie să se intervină, identificând totodată soluțiile adecvate de corecție. Procesul de diagnoză permite o examinare profundă, care ajută organizațiile să conștientizeze toate elementele structurale care îi influențează funcționarea.
Instrumentele folosite:
În cadrul planului de diagnoză pe care îl personalizăm pentru situația și nevoile specifice ale fiecărui client, folosim un set optimizat de instrumente de evaluare calitativă și cantitativă:
Principalele etape ale unui ciclu de diagnostic include:
Aceste instrumente ne permit atât să surprindem imaginea reală de ansamblu, cât și detaliile importante care influențează în mod dramatic performanța organizației.
Consultanții TBS sunt conștienți de implicațiile etice ale colaborării cu capitalul uman. Vom menționa aici doar cele mai importante trei principii care ne ghidează activitatea:
Confidentialitatea
PRIMUL PRINCIPIU al activitatii noastre este confidentialitatea. Respectam încrederea persoanei în noi (atat in cazul clientilor corporate cât și a celor individuali), solicităm doar informațiile relevante și folosim aceste informatii exclusiv în scopul menționat initial, conform necesitatilor proiectelor. Dorim ca acest standard sa fie aplicat tuturor celor implicati atat in proiectele corporate cat si încele individuale.
Libertatea de alegere
AL TREILEA PRINCIPIU pe care îl aplicam în activitatea noastra este libertatea de alegere, atât pentru clientii corporate cât si cei individuali. Nu ne impunem propria vointa în cazul niciuneia dintre cele doua categorii si ne respectam rolul de consiliere în activitatea derulata sau în dezvoltarea organizatiei. Consiliem, dar nu impunem decizii.
De ce sa alegi Total Business Solutions?
Acoperire internatională
Total Business Solutions este membru al Global Executive Search Network.
Servicii individuale
Membership
Camera de Comert si Industrie a Romaniei
British Romanian Chamber of Commerce
© 2024 TOTAL BUSINESS SOLUTIONS
TBS is registered as personal data operator with National Authority of Surveillance in Processing Personal Data under the number 5807 within Personal Data Evidence Register Processions.